هزینه نرفتن دیجیتال برای یک تجارت چقدر است؟

برای برخی از شرکت ها ، تحول دیجیتال ممکن است یک تعهد پرهزینه و غیر ضروری تلقی شود. و ، شکی نیست که این روند به زمان ، سرمایه گذاری و صبر نیاز دارد.

دیجیتال

با این حال ، در نهایت ، این مشاغل سازگار و اتخاذ شده است که از جوایز موجود در منظر تجاری امروز استفاده می کنند. به عبارت دیگر ، رفتن به دیجیتال گزینه ای نیست. این یک ضرورت است

اغلب مشاغل به سرعت مانع از عدم آشنایی خود با فناوری یا سیستم های فناوری اطلاعات فعلی به عنوان مانع پیشروی با دیجیتال می شوند. اما ، گرانتر چیست؟ روند و دانش فعلی خود را ارتقا می دهید یا به طور بالقوه از کار خارج می شوید؟

در این مقاله ، هزینه های واقعی عدم وارد شدن به کلمه دیجیتال را بررسی می کنیم و به شرکت هایی که در مواجهه با تحول دیجیتالی افتاده اند ، می پردازیم.

۸۷٪ از شرکت ها معتقدند که تحول دیجیتال یک فرصت رقابتی است در حالی که یک سوم می گویند این ماده بقا است – Capgemini

این توییت

۱) اهمیت خود را از دست دهید

سرعت دیجیتال ۵ برابر سریعتر از مشاغل سنتی است. بدون حضور دیجیتال ، گم شدن در دریایی از استراتژی سریع حرکت آسان است.

بازاریابی امروزی بسیار چالش برانگیز است زیرا چابک است و توانایی پرش به موضوعات ویروسی و روند را نشان می دهد ، در غیر این صورت به عنوان اخبار رسانه ای شناخته می شود.

هنگامی که آیفون ۶ مصرف کنندگان را راه اندازی کرد ، متوجه شدند مدل جدید تلفن ها مستعد خم شدن هستند. با مشاهده یک فرصت ، بخش بازاریابی کیت کات برای بازی کردن چرخه خبر به توییتر رفت.

کیت کیت از هشتگ های جذاب و خبری که در صدها رسانه خبری پراکنده شده بود برای افزایش دید بازدید کرد.

تلاش سریع و دیجیتالی آنها باعث شد تا این برند در لحظه مناسب مورد توجه قرار گیرد و این شرکت به بیش از ۲۵،۰۰۰ retweet دست یافت که در معرض به موقع قرار دادن آنها قرار گرفت.

Takeaway – استراتژیست های دیجیتال خردمند ، هر روز به دنبال این نوع فرصت ها هستند ، و کسانی که موفق هستند ، همچنان به سرقت توجه کانون توجه می کنند. بدون حضور دیجیتال ، رقابت با سرعت بازاریاب های مدرن غیرممکن است.

۲) نقطه ضعف رقابتی

وقتی شرکت های جدید وارد صنعت می شوند و یک صنعت را مختل می کنند ، ادامه کار اهمیت دارد و قابلیت های دیجیتال بهترین راه برای چابک ماندن است. یکی از نمونه های مشهور آن ، داستان Blockbuster و Netflix است.

روزهای قدم زدن در یک Blockbuster برای اجاره فیلم یا بازی ویدیویی است. Blockbuster یکی از درخشان ترین نمونه های یک تجارت است که تمایلی به سازگاری با دیجیتال ندارد. این اشتباه برای آنها یک امپراتوری کامل هزینه کرده است.

رید هاستینگز در سال ۲۰۰۰ به جان مدیر عامل سابق Blockbuster ، جان آنتیوکو نزدیک شد و از وی خواست که مبلغ ۵۰ میلیون دلار برای شرکتی که تأسیس کرده است بپردازد – نتفلیکس.

دلار

در آن زمان ، Netflix یک سرویس پستی دی وی دی بود که مشتریان می توانستند بصورت آنلاین سفارش دهند. آنتیوکو به اشتباه تصور می کرد که این سرویس خیلی طاقت فرسا است و نمی تواند به یک کسب و کار تبدیل شود. مشکل واقعی این بود که او نمی توانست دنیایی را بدون مراجعه به یک فروشگاه اجاره ای تجسم کند در حالی که نتفلیکس دنیای معاملات و راحتی دیجیتال را مشاهده می کرد.

آنتی کو در نهایت این پیشنهاد را نپذیرفت و بلاک باستر سرانجام درهای خود را بست. از سوی دیگر ، نتفلیکس در حال حاضر ۱۳۰ میلیارد دلار ارزش دارد و آنها را در همان توپ های بزرگ مانند غول های رسانه ای مانند دیزنی (۱۵۵ میلیارد دلار) و Comcast (169 میلیارد دلار) قرار می دهد.

غذای آماده – عدم تفکر در خارج از جعبه و نوآوری می تواند شرکتها را به روشهای سنتی و آزمایش شده متمایل کند. در منظر دیجیتالی امروز ، برای یافتن مسیرهای جدید برای مشتری و روشهای جدید برای کسب درآمد ، به آزمایش نیاز است.

۳) عدم توانایی در جمع آوری تحلیل های کلیدی

مصرف کنندگان نسبت به ۳۰ سال پیش به مراتب وفادارتر هستند. این بدان معنی است که شرکتها برای ارتقاء وفاداری باید برای درک مصرف کنندگان خود حتی سخت تر تلاش کنند.

داده های مصرف کننده به شرکت ها این امکان را می دهد تا محتوای خود را تنظیم کنند ، روی سیستم عامل های مهم درگیر شوند و به طور مداوم بیاموزند چه کاری انجام می دهد و چه کار نمی کند. بدون این نوع بینش ، شرکت ها می توانند خطاهای استراتژی مضر را مرتکب شوند.

چند سال پیش ، JCPenney اشتباه استراتژیکی را که یک خرده فروش غول پیکر انجام داد ، به دست آورد که سرانجام به مرگ آنها منجر شد. JCPenney تلاش کرد تا عامل “جالب” اپل را تکرار کند. آنها یک دوره قبل را پشت سر گذاشتند که ساختار قیمت گذاری و فروشگاه را دگرگون می کرد اما متأسفانه تحقیقات و تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان را کنار گذاشت تا از تغییرات شدید آنها حمایت کند.

قیمت

دیدگاه این شرکت این بود که برند را به یک برند مینیمالیستی و “صادقانه” تبدیل کنیم ، حتی تا آنجا که به تغییر لوگوی و نشان JCPenney به “عادلانه و مربع” تبدیل شود.y براساس داده ها ، روندها یا بینش مشتری نبود.

اندکی پس از مراجعه مجدد ، به طرز دردناکی مشخص شد که پیام جدید این مارک را از دست داده است. در سه ماهه بعد از فروش مجدد ، فروش در JCPenney بیش از ۲۰٪ کاهش یافت و تنها ۱۶٪ از خریداران JCPenney با چشم انداز جدید شناسایی شدند.

غذای آماده – داده های ارائه شده توسط سیستم عامل های دیجیتال در شکل گیری دانش یک مارک از مشتری بسیار ارزشمند است. با از دست دادن فرصت سرمایه گذاری در داده های مصرف کننده و رویکرد دیجیتالی ، شرکت ها می توانند برای پیشرفت و حتی زنده ماندن تلاش کنند.

سرمایه گذاری

۴) سهم بازار ریسک

مشاغلی که تکامل و گسترش نمی یابند ، حفظ سهم بازار مشکل دارند.

نمونه بارز آن Borders ، خرده فروش فروشگاهی ، کتاب و مجله موسیقی است. عدم توانایی آنها برای سازگاری با یک بازار دیجیتالی ، سهم بازار و درنهایت عملکرد آنها را به همراه دارد.

یکی از اولین اشتباهات مرزها ، اقدام آن برای تقسیم مشاغل موجود خود با آمازون بود. قبل از اینکه کاملاً با تجارت الکترونیکی به بازار بپیوندید ، مرزها فروش آنلاین کتاب خود را به Amazon.com واگذار کردند. تا زمانی که به حضور دیجیتالی داخلی روی آوردند ، آنها در حال حاضر پشت این رقابت بودند.

این کتابفروشی همچنین نتوانست از محبوبیت روزافزون کتابهای الکترونیکی پیش بینی کند و هرگز خواننده الکترونیکی را برای رقابت با Kindle Amazon یا Barnes و Nook Nobook ایجاد نکرد.

مورد بحث کمتر تأکید بر مرزهایی است که در بخش موسیقی آنها قرار گرفته است. در دهه ۱۹۹۰ ، تمرکز بر روی سی دی یک استراتژی عاقلانه بود ، اما با توجه به گزینه های موسیقی آنلاین شایع تر ، عدم توانایی مرزها به محوری دیجیتالی حتی بیشتر از سهم بازار آنها را جدا کرد.

سرانجام مرزها به بدهی افتاد و کتابفروشی درهای خود را بست.

takeaway – این مهم است که به آنچه رقبا انجام می دهند و بفهمید چه نوآوری ممکن است در تجارت شما مؤثر باشد ، مهم است. هنگامی که یک منطقه اصلی برای رشد شناسایی شد ، روی این منطقه تمرکز کنید و از فناوری های دیجیتال برای گسترش و مقیاس استفاده کنید.

۵) تلاش برای حفظ و استخدام پرسنل با ارزش

استخدام

بزرگترین جمعیت شناختی نیروی کار فعلی هزاره ها سال است و به زودی ژنرال Z نفوذ می کند.

هر دوی این نسل ها در دنیای دیجیتالی رشد کرده اند ، جایی که نوآوری های فن آوری یک انتظار است نه یک فکر جدید. به این ترتیب ، در صورت انتخاب ، احتمالاً این گروهها برای شرکتهایی که جریان کار دیجیتالی را پذیرا هستند ، کار خود را انتخاب می کنند.

این امر با رشد اقتصاد حیرت انگیز که اکنون ۳۴٪ از نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اثبات می شود.

به طور خاص تر می توانیم به خدمات تاکسی و Uber و رشد هر صنعت اشاره کنیم. از آنجا که تاکسی ها نمی توانند از رویکرد دیجیتالی استفاده کنند ، همچنان تعداد کارمندان خود را از دست می دهند.

در حال حاضر ، ۱۳،۵۸۷ کابین زرد در خیابان های شهر نیویورک وجود دارد. تعداد کل اتومبیل های سیاه که مربوط به برنامه های تگرگ سوار هستند ، در مجموع ۶۰،۰۰۰ نفر هستند ، و بیش از ۴۶،۰۰۰ به طور خاص با Uber در ارتباط هستند.

عدم تعادل بین رانندگان Uber و تاکسی تفاوت عمده بهره وری را به همراه دارد. از دسامبر سال ۲۰۱۷ ، برنامه های سوارکاری تگرگ ۶۵ ماه بیشتر از رانندگان تاکسی در شهر نیویورک را انجام می دادند.

اگرچه کابین های زرد هنوز هم در حال کار هستند ، زیرا رانندگان بیشتری به سمت مشاغل Uber ، Lyft و سایر خدمات تاکسی های تحت برنامه رانده می شوند ، سرنوشت تاکسی و سرویس های کابین مدارس قدیمی نامشخص به نظر می رسد.

غذای آماده – هرچه بیشتر اخلالگرهای دیجیتالی در صنعت وارد بازار شوند ، مهم است که یک نیروی کار چابک داشته باشید که بتواند با تغییر و سازگاری با چالش ها سازگار باشد. فرهنگ همکاری و یادگیری را پرورش دهید که کارمندان را برای سرعت در دنیای دیجیتال آماده می کند.

۶) شرکت سختگیرانه و رشد درآمد

عدم فعالیت دیجیتال رشد را به چالش می کشد. از Kodak به عنوان نمونه استفاده کنید. افت دهه ها مشاغل مبتنی بر فیلم ، به دلیل مقاومت در برابر تغییر ، در ورشکستگی به پایان رسید. برای این شرکت ، تغییر دیجیتال در اوایل سال ۱۹۷۵ محقق شد.

در سال ۱۹۸۱ ، محققان کداک اظهار داشتند که شرکت در صورت پذیرش تحول دیجیتالی ، شانس این را دارد که در ارتباط باشد. محققان پیش بینی کردند که برای تجدید کار در تجارت کامل ، این تغییر تقریباً ۱۰ سال طول خواهد کشید – اما هنوز هم ممکن بود.

مشکل این است که ، در طول پنجره ۱۰ ساله ، Kodak تغییرات کمی انجام داد. حتی در اواخر سال ۲۰۰۷ ، یک فیلم بازاریابی Kodak با تأکید بر “کداک برمی گردد” به چشم انداز دیجیتال جدید ، تأکید می کند.

این خطاهای استراتژیک توانایی رشد شرکت را خنثی کرد و در ژانویه ۲۰۱۲ ، کداک برای ورشکستگی در فصل ۱۱ شکایت کرد.

takeaway – تأیید تغییر ، کافی نیست ، یک شرکت برای تحقق کامل خود باید آن تغییر را در شیوه ها ، فرهنگ و فرآیندهای خود وارد کند.پتانسیل. وقتی نوبت به تحول دیجیتالی می رسد ، مارک ها باید در این فرآیند شرکت کنند و ببینند که چگونه می توان آن را برای هدایت بلوغ دیجیتال ادغام کرد.

۷) فرصت فروش اجتماعی را از دست ندهید

فروش اجتماعی زمانی است که یک سازمان فروش B2B برای یافتن نتیجه ، تقویت روابط و در نهایت نزدیکی معاملات شبکه ، به شبکه های اجتماعی خود فشار می آورد.

برای درک فروش فروش اجتماعی روی پلتفرم خود ، لینکدین “فهرست فروش اجتماعی (SSI)” را ایجاد کرده است. این الگوریتم از فعالیت های لینکدین شما برای ایجاد یک امتیاز استفاده می کند ، ۰ – ۱۰۰

داده های لینکدین بین دستیابی به اهداف فروش و حضور در رسانه های اجتماعی ارتباطی قوی پیدا کرده است.

کسانی که دارای SSI بالا هستند:

     

  • ۴۵٪ فرصت فروش بیشتر داشته باشید
  •  

  • آیا ۵۱٪ احتمال دارد به سهمیه برسد
  •  

  • همسالان Outsell که ۷۸٪ از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند

طبق اعلام IDC ، شبکه های اجتماعی آنلاین برای خریداران ارشد B2B 84٪ نقش مهمی در روند خرید دارند. علاوه بر این ، ۷۵٪ از خریداران B2B و ۸۴٪ مدیران C / سطح معاون / رئیس جمهور (VP) مورد بررسی از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در زمینه خرید استفاده می کنند.

takeaway – هنگامی که به عنوان یک کلمه کلیدی تلقی می شود ، اکنون فروش اجتماعی راهی مؤثر برای متخصصان فروش است تا بتوانند با مشتریان درگیر و تحت تأثیر قرار گیرند. هر برندی که مایل به رشد و درآمدزایی است امروز نیاز به داشتن تیم فروش دارد که در فروش آنلاین با آنها آشنا و شایسته باشد.

۸) نتوانستید یک مزیت یادگیری بدست آورید

پذیرندگان اولیه فن آوری مزیت یادگیری در این رقابت را دارند. از طریق آزمایش و یادگیری ، سازمانها می توانند بینش بهتری بگیرند و محصولات و خط مشی ها را سریعتر از افرادی که رویکرد دیجیتالی را پذیرفته نیستند به روز کنند.

نمونه فعلی در صنعت خرده فروشی را می توان با سنسورهای موقعیت مکانی و موقعیت مکانی پیدا کرد ، یک فناوری برای تعامل مشتری در فروشگاه از رویکرد آنالوگ به یک دیجیتال با استفاده از سنسورهای مکانی و موقعیت مکانی.

ردیابی تعامل و حرکات مشتری در سراسر یک فروشگاه جزئیات در مورد رفتار خرید خود را ارائه می دهد که به خرده فروشان اجازه می دهد تا تجربه خود را بهینه و شخصی سازی کنند. به عنوان مثال ، اگر یک منطقه خاص از فروشگاه دارای ترافیک پای سنگین است ، خرده فروشان می توانند برای نمایش محصولات محبوب یا پرمصرف و افزایش فروش ، مجموعه فروشگاه را از نو تنظیم کنند.

با استفاده از iBeacon موزه بروکلین ، نیویورک از این ابزار استفاده کرد تا بفهمد بازدیدکنندگان از چه آثار هنری بیشترین علاقه را داشتند و به همین ترتیب با آنها تعامل برقرار می کنند.

این موزه پیگیری می کند که بازدید کننده چه مدت در یک شی خاص ساکن بوده و اطلاعات بیشتری را در مورد آن به بازدید کننده می فرستد. همچنین می توانید از این داده ها برای یادگیری در مورد چیدمان موزه و کمک به موزه ها در استراتژیک تر استفاده کنید.

علاوه بر این ، از این فناوری می توان برای تهیه تور و صدور بلیط ورود به بازدید کنندگان استفاده کرد ، بنابراین آنها نیازی به ایستادن در صف ندارند ، هر دو روش برای بهبود تجربه مشتری هستند.

غذای آماده – بی ربط به صنعت ، مارک های تجاری نباید از تلاش فن آوری های جدید برای بهبود تعامل و تجربه مشتری استفاده کنند. خلبانان و آزمایشات فناوری ها روشی آسان برای آزمایش چگونگی کار فناوری در مقیاس کوچک برای تجارت شما و فراهم کردن فرصت های جدید است که در غیر این صورت ناشناخته خواهد بود.

۹) ببینید هزینه ها افزایش می یابد

صعودی بزرگ به دیجیتال است که می توان با هزینه کم و بودجه مناسب برای اندازه ها انجام داد. بازاریابان سنتی می دانند که دستیابی به هزاران مصرف کننده و داشتن ردیابی ROI به راحتی ، رقابت با پتانسیل اینترنت دشوار است.

به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما ماهانه ۵۰۰ دلار در بیلبورد خرج می کند ، ارزیابی این که چند نفر به عنوان یک نتیجه مستقیم وارد مشاغل شما شدند ، دشوار است.

در سمت تلنگر ، با یک کمپین بازاریابی دیجیتالی و ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل ، می توان به راحتی و تاثیر یک پست اجتماعی ، تبلیغ ، ویدئو یا ایمیل دسترسی داشت.

علاوه بر این ، شما می توانید مشتریان را از طریق سفرشان ردیابی کنید ، مانند چند نفر که از وب سایت شما از یک آگهی رسانه های اجتماعی بازدید کرده و در نهایت اقدام به خرید کردند.

ت مسافرتی – شرکت شما با دیجیتالی کردن فرآیندها و کمپین ها می تواند از قدرت فن آوری برای اتوماسیون و بهینه سازی بهره ببرد ، به این معنی که با گذشت زمان هزینه های کاهش می یابد به جای بالا

دو سوم مدیران عامل شرکتهای جهانی ۲۰۰۰ تصمیم دارند تحول دیجیتالی را در مرکز استراتژی شرکت خود داشته باشند. و طبق IDC ، ۵۵٪ از مشاغل معتقدند که کمتر از یک سال قبل از شروع به رنج اقتصادی و از دست دادن سهم بازار دارند.

شرکت هایی که به دلیل یک طرز فکر ثابت یا اینکه آنها بازار را خوب نخوانده اند ، به تغییرات بازار ناشی از نوآوری پاسخ نمی دهند ، تمایل دارند فرصت ها را از دست بدهند.

اگر تغییرات بسیار زیاد استساعت ، شرکت ها خطر از دست دادن علاقه مشتری ، سهم بازار و در نهایت جریان درآمد را در معرض خطر قرار می دهند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

About the author