آیا آینده تحول دیجیتال شناختی است؟

در دنیای دیجیتالی امروز ، تنها راه برای حفظ ارتباط سازمانها ، داشتن حضور دیجیتالی است که پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان مدرن است.

دیجیتال

مهم نیست که یک تجارت در تحول دیجیتالی خود قرار دارد ، سفر یک کار مداوم است. اکنون یک تغییر بزرگتر در حال انجام است که با نوآوری در فن آوری های شناختی مانند یادگیری و پردازش زبان هدایت می شود تا افراد و ماشین ها به طور طبیعی و مؤثر تعامل بیشتری داشته باشند.

با وجود پیش فرض های رمان های هالیوود و داستان های علمی تخیلی ، فناوری های شناختی دستگاه های مستقل و حساس نیستند. این سیستم ها شامل سیستم هایی مانند هوش مصنوعی ، شبکه های عصبی ، یادگیری عمیق و سیستم های پردازش زبان طبیعی هستند که همگی باعث تغییر و تحول همه چیز از مراقبت های بهداشتی گرفته تا بازاریابی گرفته تا پردازش داده ها و همه چیز در بین آنها می شوند.

هالیوود

با تکامل فن آوری ها و میزان داده های ایجاد شده توسط انسان همچنان رو به رشد است ، نیاز به سیستم های شناختی که می توانند به پردازش ، تجزیه و تحلیل و درک این امر کمک کنند که داده ها نیز به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین تأثیر فن آوری های شناختی چیست و تجارت چگونه از آنها بهره می برد؟

فن آوری شناختی: گامی فراتر از دیجیتال

فن آوری های شناختی آنهایی هستند که عملکردهای مغز انسان مانند یادگیری ، استدلال ، شناخت ، پردازش زبان و سایر عملکردهای شناختی را تقلید می کنند. فن آوری هایی که در حال حاضر موج تولید می کنند عبارتند از:

     

  • پردازش زبان طبیعی – به کامپیوترها این امکان را می دهد تا زبان انسان را به شکلی که فراتر از درمان زبان به عنوان یک سری نمادها باشد درک و تجزیه و تحلیل کنند.
  •  

  • هوش مصنوعی – در حال حاضر برای قدرت دادن به مواردی مانند chatbots و نرم افزار تشخیص چهره استفاده می شود
  •  

  • شبکه های عصبی – سیستم های محاسباتی متشکل از گره های متصل که به شکلی مشابه مغز انسان تنظیم شده اند
  •  

  • یادگیری عمیق – یک روش خاص برای آموزش شبکه های عصبی که از الگوریتم هایی برای شناخت الگوهای استفاده می کنند

در حالی که فن آوری های شناختی هنوز در مراحل اولیه هستند ، آنها به سرعت در حال پیشرفت هستند. نقش آنها در تحول دیجیتال این است که آنها می توانند در فناوری ها و برنامه ها یکپارچه شوند ، مانند روشی که Netflix از الگوریتم ها و یادگیری ماشین برای استفاده از توصیه ها برای بینندگان استفاده می کند.

تا سال ۲۰۱۹ ، ۴۰٪ از همه ابتکارات تحول دیجیتالی – و ۱۰۰٪ از کل اقدامات مؤثر IoT – با قابلیت های شناختی / هوش مصنوعی – IDC

به تصمیم گیری بهتر کمک کنید

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا اکنون زمان مناسب برای توسعه فناوری های شناختی است. یکی از مهمترین اینکه ، فناوریهای حمایتی که فناوری شناختی را ممکن می کنند ، اخیراً به اندازه کافی پیشرفته بوده اند که این امر را مجاز می دانند. به عنوان مثال ، رایانه های قدیمی با وظایف ذخیره و انتقال داده ها مطابقت داشتند ، اما اخیراً این افراد به اندازه کافی پیشرفته شده اند که قادر به درک آن هستند.

و این ما را به دلیل بعدی می آورد که چرا اکنون چنین زمان ایده آل برای فناوری شناختی است: داده ها. فقط ۵ سال پیش ، ۹۰٪ از داده های جهان بین سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ ایجاد شده بودند. با این حال ، سریع به سال ۲۰۱۶ ، و ما در جایی بودیم که داده های بیشتری بین سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ از سال های ۵،۰۰۰ سال گذشته ایجاد شده است. تاریخ بشریت ، و سال ۲۰۱۷ به تنهایی در راه بود تا حتی در یک سال داده های بیشتری نیز از آن ایجاد کند.

به عبارت دیگر ، انسانها هر روز تعداد زیادی عدد داده ایجاد می کنند ، بنابراین بیش از هر زمان دیگری نیاز به ماشینهای هوشمند وجود دارد که می توانند در مرتب سازی ، پردازش ، درک و تجزیه و تحلیل داده ها به تجزیه و تحلیل کمک کنند تا مشاغل بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

ثروت داده ها را مدیریت کنید

اگر بخشی از دلیل نیاز سازمانها به فناوری شناختی ، کمک به پردازش مقادیر عظیم داده ها باشد ، به همین دلیل استدلال می کند که داده های بیشتر فقط به معنای نیاز حتی بیشتر به دستگاههای هوشمند است.

تا سال ۲۰۲۰ ، انتظار می رود که برای هر یک از اعضای جهان حدود ۷٫۸ میلیارد نفر ، هر ثانیه یک یا ۷ مگابایت داده ایجاد شود. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که فناوری شناختی می تواند به همگام نگه داشتن همه آن افراد و داده ها کمک کند:

     

  • بهینه سازی زنجیره تأمین
  •  

  • پیش بینی بازارهای مالی
  •  

  • پیش بینی رفتار مصرف کننده
  •  

  • مدیریت مشکلات ایمنی عمومی
  • مشکلات

     

  • معالجه و پیشگیری از بیماری
  •  

  • مدیریت ترافیک
  •  

  • مدیریت سازمانی

مهارتها و فن آوری شناختی

هرچه سرعت توسعه سرعت بیشتری می یابد و فناوری شناختی بیشتر در محیط کار رایج می شود ، نیاز به آموزش ضروری تر می شود.

همانطور که گفته می شود ، ۶۵٪ از CIO ها قبلاً احساس می کنند که مهارت ها و کمبود استعدادها مانع از پیشرفت سازمان هایشان در زمینه تغییر فناوری می شود.s ، و این مشکل تنها با افزایش سریعتر تغییرات بیشتر و ظهور فن آوری های جدید شدت می یابد.

روش های مختلفی وجود دارد که مشاغل می توانند شکاف مهارت را در محیط کار برطرف کنند:

استخدام و حفظ استعداد برای تجارت در سفرهای تحول دیجیتالی خود بسیار مهم و حیاتی است ، بنابراین کلید اصلی برای کشف گزینه های استخدام و کار در خانه در مناطق مهارتی مهم است.

استخدام

چگونه سیستم های شناختی جهان را تغییر می دهند

به همان روشی که دیجیتال دنیای مدرن را دگرگون می کند ، فن آوری شناختی نیز به وجود خواهد آمد. در حقیقت ، شما می توانید نمونه هایی از این قبیل ، مانند Watson for Oncology IBM ، سیستم هوش مصنوعی را ببینید که میلیون ها بایت داده را برای ایجاد برنامه های درمانی شخصی برای بیماران سرطانی پردازش می کند.

در سراسر مشاغل ، حوزه ای که تحت تأثیر فناوری شناختی قرار خواهد گرفت ، بازاریابی است. ماشینهای هوشمند جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مهم برای ایجاد بازاریابی بسیار خرید شخصی برای مصرف کنندگان ، باعث می شود تا بازاریابان از هر زمان دیگری راحت تر شوند. در حالی که اکثر بازاریاب ها و مشاغل صرفاً وقت و منابع لازم برای دیدن همه اطلاعات شخصی موجود در آنجا را ندارند تا تجربیات مشتری معناداری ایجاد کنند ، سیستم های شناختی این توانایی را دارند.

این بدان معناست که تیم های بازاریابی – که اکنون به عنوان عامل اصلی رشد در مشاغل مورد استقبال قرار می گیرند – قادر خواهند بود به سؤالات مشتری و شکایات مشتری فوراً پاسخ دهند ، تجارب خرید دقیق و سفارشی را ارائه دهند و به طیف گسترده ای از کانال ها خدمت کنند.

هر شغلی که می خواهد امروز مرتبط باقی بماند ، باید در مرحله ای از تحول دیجیتالی باشد تا از اهرم فناوری ها و فرصت های موجود برای بهینه سازی فرآیندها و سازمان استفاده کند.

مهم نیست که چه اندازه در جریان تحولات خود باشید ، حتی تغییرات بزرگتر نیز در این خط لوله رخ می دهد ، زیرا فن آوری های شناختی می توانند فرصتی برای رشد ، بهره وری و درگیر شدن مشتری فراهم کنند.

About the author

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin I slandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUutited Emirates ArabUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnameVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest Bank Western SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت